حسینیه دل

هنوز هم کسی اینجا هست عایا ؟؟؟

  • ♥ محجبه ♥

نظرات (۱۱)

سلام
رسیدن بخیر
من که بعد از 3 سال برگشتم ، هیچ جا وبلاگ خود آدم نمیشه :))
سلام

اگه مطلبی بنویسید سر میزنیم
بله من میام گاهی
نمیشه بیاید اینستا؟؟
بلی من هستم 
  • ذره ی ناچیز
  • سلام...

    حسینیه شما باصفاست
    مطلب بیشتر بذارید

    اجرکم عندالله
    یاعلی...
    هنوز شما هستید آیا؟

    سلام بله هر چند وقت یکبار سر میزنم و با آرشیوش زندگی میکنم و خاطره ها دارم

  • خون بهای عشق
  • بلی ...

    بله سر میزنیم به خاطرات سالهای جوونیمون

    گاهی میام 

    برا خاطراتش:)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">