حسینیه دل

حاجی شدنم پیش کش ات ، مشهدیم کن


من طالب دیدار شما زود به زودم


....

  • ♥ محجبه ♥

نظرات (۱۹)

اگر مایل هستی که مطالب وبلاگت رو با ذکر آدرس وبلاگت تبلیغ کنم،در وبلاگم در قسمت نظرات بهم بگو
nashrefarsi.rozblog.com
نشرفارسی
پاسخ:
محجبه : باشد بهتان می گوییم
یا امام رضا (ع)…

نیست گاهی، هیچ راهی، جز به شاهی رو زدن

با غمی سنگین رسیدن پیش او زانو زدن

ظهرِ گرما، صحن سقاخانه می چسبد چقدر

ضامن آهو شنیدن، بعد از آن «یا هو» زدن
پاسخ:
 ♥ محجبه ♥ : ممنون که اومدین
احسنت
هر ۳مطلب عالی بود...
پاسخ:
محجبه : خیلی تشکر میشه
  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • آخ آخ آخ
    کار من از مشهد و کعبه و بقیع گذشته
    من کربلا میخوام
    اللهم الرزقنا شهادت فی کربلا
    پاسخ:
    محجبه : اللهم الرزقنا شهادت فی کربلا 
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • ان شاءالله
    پاسخ:
    محجبه : ان شالله 
  • ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
  •  واو وب باحالی داری...
    از قسمت ارتباط پنل...
    وبهایی ک دنبال میکنی...
    وب من رو دنبال کن...
    داری دنبال میشی...
    پاسخ:
    محجبه : خیلی ممنونم
    بهتون خبر میدیم
  • ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
  •  وب باحالی داری
    من که دارم دنبالت میکنم
    تو هم منو دنبال کن
    اگه خواستی لینک کن خبرم کن تا لینکت کنم
    پاسخ:
    محجبه : خیلی ممنونم
    بهتون خبر میدم
    این نظرات لایک نداره 
    بهتر 
    به زبون می گم
    اصلا وقتی نظر شیعه مولا علی رو خوندم بغض منو گرفت
    چند روز پیش مهمونی یک کربلایی رفتیم منو سه نفر دیگه 
    بعد اون بنده خدا گفت شما ها که همتون باید کربلا رفته باشین نه ؟
    بعد هر سه نفر گفتن آره رفتیم ...
    می دونی چی شد
    بین یک عده گیر کرده بودی که همشون کربلا رو دیدن جزتو
    حقارت و بغض از سر و صورتم داشت می ریخت
    خدا نصیب همه کربلا بکنه
    ان شاء الله
    پاسخ:

    محجبه : سلام 

    منم دلم کربلا میخواد خیلی

    ان شالله نصیب همه بشه


    ممنون که اومدین

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)
    .
    .
    سلام
    خیلی زیبا بود
    در ضمن میلاد امام رضا(علیه السلام) هم مبارک
    پاسخ:

    محجبه : سلام 

    ممنون نظر لطفتونه

    من هم بهتون تبریک میگم

    مگ مشهد نرفتی تا حالا؟؟؟؟
    پاسخ:

    محجبه : رفتم ولی بازم میخوام

    ان شالله قسمتمون شه

    مخصوصا این ایام :(
    پاسخ:
    محجبه : بله :(
  • لولا پالوزا
  • عیدت مبارک عزیز:)

    منم مشهد دلم میخواد:((
    پاسخ:

    محجبه : عید تو هم مبارک عزیز 

    .

    .

    کیه که دلش نخواد ؟

    خیلی دلم تنگ مشهد الرضاس

    خدا نصیب کنه
    پاسخ:
    عاشق مادر سادات(س):
    إن شاء الله
    عید توهم مبارک عزیززززززززززززم
    پاسخ:
    محجبه : هم چنین ممنون
    ایشاال باز نصیبت بشه دوستم
    همچنین خودم
    +
    صلوات خاصه امام رضا رو خیلی دوست دارم
    پاسخ:
    عاشق مادر سادات(س): إن شاء الله نصیب همه مون بشه
  • راننده قطار
  • هعی دلم تنگ شد یهویی
    پاسخ:
    محجبه : :-(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">